Trött..

Ja, nu sitter jag på Tingsholmsgynasiet. Klockan är efter fyra på natten. Denna helg arrangeras  Skol-SM i Ulricehamn och just nu är  jag vakt så ingen hittar på några hyss om natten. Började klockan två och ska sitta till 06:00. Börjar bli lite smådrygt. Kollade på två avsnitt av Andres och Måns (Ja, Joel du läste rätt!) De två allra första avsnitten. Sen fick jag lite dåligt samveta att bara sitta och titta på datorn så jag gick en sväng runt skolan. Det är läskigt mörkt ute vid den här tiden och alla sover lugnt. bara ett och annat toabesök. Nej, jag har faktiskt inte så mycket kuligt att berätta. Hmm, jag ska gå ur arbetsförmedlingen. Det är roligt för de är inte snälla mot mig! Om de inte angagerar sig ska inte jag heller behöva göra det tycker jag. Får kanske ett till timmanställningsställe på måndag. Klockna 08:00 ska jag befinna mig på Skogslyckan. Jobbigt värre efter helgen men det ska nog gå fint. Får försöka tänka så positivt det går. Men klockan fyra på natten är det ganska svårt. Jo, jag gjorde Högskoleprovet i går. Trodde det gick bra men sen kollade jag reslutaten och blev väldigt ledsen. Är inte alls så smart som jag tror. Uschamej, engenlskan var verkligen inte lätt. Gissade typ på alla men fick in hälften rätt. Inte så illa  pinkat av mig. Tycker inte jag iaf.

Nu till kommentera kommentarerna. 
¤ Visst Ekan. Jag ska hälsa på dig lite oftare.
¤ Joel, jag kollade på sista kvaten av Anders och Måns iaf. De är väldigt roliga och man lär sig lite onyttiga nyttigheter också. Det avsnittet där de började med attåka på kontorsstolar har jag fasnat lite för. Det ska ajg börja med. Ska nog ta en sväng i korridorerna på Tingsholm nu på natten och kolla läget lite med min fina röda kontorsstol!
¤ Madde, jag saknar dig också! Hoppas att du hittar din nya familj som tycker om dig och respekterar dig lite mer för den du är!
¤ Anton, det var ju din kusse som var kändisen! Daa!

Nej, nu ska jag och mitt nattkompis bära ut lite soppåsar för de ska städa i morgon. För jag vill inte städa allt! Ha det bra och lev väl! Pusss

Kommentarer
Postat av: Jojoelol

läste jag rätt? Anna tittar på Anders och Måns och gillar det? se där, där gick ju mitt lycko-index i taket! Ja Anders och Måns är allt bra minsann, tyvärr får jag erkänna att deras nya serie inte riktigt har levt upp till mina förväntningar än. men det är väl bara att ha tålamod får vi hoppas.

Så du ska börja på Skogslyckan alltså! Hemmet för autistiska barn om jag inte tar miste? Nå det kommer verkligen som en chock ska jag säga! Under alla dessa år hade jag aldrig anat att du var halvgalen!
Nekj, men det är nog inte så illa, många intressanta människor där. Speciellt Erik: JAg är inte rädd för humlor! Jag behöver inte vara rädd för humlor!

kontorsstolrullning! det är nyttigare, miljövänligare och det går snabbare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback