Skönt med lov

Äntligen är det lov, mmm... Har precis ätit lite lasagne- där ser du Anna, jag äter riktig mat med, inte bara mackor och té.

Helgen var skoj med modevisningsgänget.  Åkte till GBG i fredags, två visningar i lördags och två på söndagen. På fredagen hade vi spa-kväll, med ansiktsmasker och bastubad.. fast det blev inte så lång spakväll, vi pratade mest hela kvällen.
På lördagen lagade vi mat, och berättade spökhistorier, har nog inte varit så rädd på väldigt länge.
Åt även av Isabelles och Alexandras otroligt goda morotskaka, har nog inte ätit en så fantastiskt underbar morotskaka på väldigt länge! Den var så porös och fluffig och god att det var helt märkligt, jag var stum i flera minuter. Pga en kaka. ojoj
Och så drack vi té. Mängder av té.
Igår efter den sista visningen åkte jag, mamma och pappa till min kusin och hennes familj och hälsade på.

Idag har jag gjort ett försök till att städa mitt rum, men det gick inte så bra, så jag gav upp..

Imorgon kanske vi ska vara utklädda på kvällen, måste bara hitta en rosa t-shirt först.
Ska även gå till skolan och hämta mitt bankomatkort, klant.
Och en sväng till Radiocentralen, måste fixa min mobil.

Dagens låt: You give me something- James Morrison
MM, höstmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback