Sjuk once again...

Skulle ljuga om jag sa att jag mådde bra. Har åkt på en dunderförkylning, gjorde åt två näsdukspaket på 1 timma. Så det blir varken naturkunskap eller läsa Cal på engelskan idag. Skönt att jag inte missar något, känner att jag måste bli frisk idag så jag kan springa på lördag, haha, inte för att laget går miste om någon kanonorienterare utan mig, men det är kul att bara umgås med alla.

Klassen köpte en vattenkokare i tisdags. Den är persikofärgad, mycket fin. Vi smyg-invigde den igår för jag var tvungen att ha lite té för min hals.
Resultatet blev utmärkt!

Måste packa idag inför helgen, faen, mina träningskläder är i skolan. Får pallra mig bort dit sen, ta lite luft eller nåt.

Fick min TIF- the movie igår med. hihi. Så bra.

Dagens låt- Finch's akustiska version- Mad World
Bra helt enkelt.

Nu ska jag gå och bädda ner mig i sängen //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback