Pilledutt

Jag förstår inte hur jag lyckas. Har än en gång blivit sjuk, vaknade i söndags morse och kunde knappt prata, och ikväll har det gjort ont i halsen och svidit i mitt högra öra vilket har förstört min kväll totalt och allt jag vill är att gå och sätta mig i en mörk garderob och sura.

Började med att sortera min musik idag, ville göra något som kunde pigga upp, men jag blev nästan ännu mer nedstämd då jag insåg att inte ens sortering av min musik kunde göra mig bättre.
Blev precis på lite bättre humör av Annas vykort som poffade upp, det är sånt som ger vardagen en liten guldkant.

I helgen var det lugnt, shopping i Jkpg med Sara och Cain, mysigt. hade skoj, fruktansvärt roligt kan man ha åt levande dockor. Speciellt när det kommer upp en och ska ta kort på dockan och hon pekar på han och skrattar..
Anna drog till Pluto sen, mm, inte långt kvar nu, då jäklar. JAg lovar att jag ska följa med vem som än ber mig då.
Igår var det med en lugn dag, var ett tag hos J.S för att prova kläder till modevisningen. 27-28-29 oktober får ni gärna se på modevisningen i Gbg, mer info kommer.
På kvällen lagades det pannkakor (nyttiga), med lingroddar/frön whatever och mycket vaniljsocker, extra gott med sirap på.
Lyckades även koka gröt. Måste skaffa en kokbok alternativt sluta bränna vid mat.

Imorgon gäller historieredovisningen, och spänst/styrka. OJ.

Dagens roligaste ord: Pilledutt- Hoofs synonym på överstykiningspenna.

Dagens låt: Save your soul- Jewel/Jason Mraz
Jättebra låt, fin, på ett icke sliskigt pop sätt.

//Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback