Okoncentrerad...

Hade behövt plugga geografi till provet på måndag, men är så sjukt okoncentrerad att det inte är klokt. Sitter i tre minuter och sen springer jag upp och gör något annat, och sådär fortsätter det. Har pågått sedan klockan 11 imorse..

Fest ikväll, ska bli riktigt skoj. Mycket folk med, frågan är bara hur vi skall ta oss ut.. Hur mycket kostar det att åka taxi några mil?

Umgicks med några ur min klass igår, haha, roligt. Åt på kinarestaurangen, jag fick äran att beställa för alla, servitören hade nog lite problem med mitt oorganiserade sätt, men det är inte helt lätt när man har 6 stycken personer runt omkring sig om hela tiden säger, "NEJ!, Det var inte det vi skulle ha, Ja men vänta lite bara"..
Kvällens roligaste ögonblick är när Jenny skriker ut: ÅHHH!!! Titta bilen! (Det kom en (enligt mig) äldre vit bil) som tydligen var hennes drömbil nummer 3, eller det kanske inte kunde jämföras eftersom den var från 60-talet och inte 50-talet.. de bilarna är inte lika "personliga"

HAr insett att det finns en del saker jag måste ändra på i mitt liv:

-Min té- konsumption
, som det är nu är det alldelles vansinnigt. Bara igår hann jag med att dricka en kopp på morgonen, en STOR och en liten i skolan, två hemma efter skolan och en stor hos Sara. Det är för mycket.
-Min organisationsförmåga, mitt rum ser ut som ett bombnedslag. Jag kan lika gärna bo på en soptipp. Har fortfarande inte packat upp allt från 25-manna, jag skäms.
Mitt skåp, är enligt resten av min klass, hemskt. Jag tycker dock det är relativt städat.. om man tänker på hur det har sett ut. De flesta av alla papprerna vi får ligger i facket och inte där väskan brukar vara.. och schemat som hänger på insidan är ju faktiskt bara nåt år gammalt...
-
Mina matvanor, måste börja äta mer allsidig mat. Gott och gräddat, Serrano och Digistivekex funkar inte längre.
-Mitt flummande, måste börja flumma mindre. eller iallafall mer diskret. 
-Mitt svärande, skall försöka sluta svära. Förutom om det är befogat.


Veckans lista blir som följer:
Roligaste: Förhoppningsvis festen ikväll
Uttalande: "OHHH!! Hör ni ljudet? En V8!!!" 
Osmakligaste: När Markus hällde 8 minttabletter i mitt te i skolan och det smakade mint och luktade märkligt.
Jobbigaste: Träningsvärken efter styrkan i måndags.
Stress: Geografiprovet som kommer allt närmre.
Pop-grej: Mina naglar som blev röda genom Sara.
Godaste: Den rinnande kladdkakan med banan.
TV: Prisonbreak och Lost.

Dagens låt:
American Pie theme- Blink 182

Ses kanske ikväll på Vega //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback