Mhmm

Okej, nu är det min tur att ta hand om bloggandet iaf för en stund. Elin är ju grymmast på att blogga så jag har lite att ta igen. Trots att jag är mellan två jobb så har jag ganska mycket att göra. Förra veckan var jag lite krasslig och inte på bra humör. Sen går det lite si och så med våran bredband så jag får passa på att skriva nu! =)

I fredags handlade jag upp lite av lönen och sen på kvällen träffade jag några gammla klasspolare. Det var lite trevligt att höra vad folket har hållit på med och en hel del skvaller blev det. Alltid lika kul! Vi träffades pga att en polare skulle åka till USA i ett år. Tänkte lite på Elin då. En del vill verkligen få ut något vettigt ur sitt liv. Men att titta på VÄNNER dygnet runt kan man lära sig ganska mycket. Har bara tre säsonger sen har jag plöjt igen allt. Sen kan Joel få tillbaka sin lilla slipmaskin om han nu råkar läsa detta vet han att jag har tänkt att lämna tillbaka den i år iaf! =) Den har varit till stor hjälp.

I lördags blev det en lite mys pys med Elin först med hemmalagad pizza ihop med min syster. Sen begav sig Berra, Sofie och jag oss ner till Pluto. Elin kunde tyvärr inte hänga med för det råkar stå fel datum på hennes legg. Vi kan säga det iaf. Men den 21 november vet iaf jag vad jag ska göra med min lilla prinsessa! =) En väldigt fin present väntar henne! Lördagskvällen var väll ok förutom att jag fick tre drinkar i mitt knä. Luktade förvånansvärt illa så det är inget tipps. Men jag träffade lite kuliga personer och kvällen avslutades självklart på Jamaica. =) Som vanligt alltså.

Annars händer det inte så mycket. I går var jag lite trött men det är ju förståligt. I dag har jag vandat en sväng med min moder och tvättat våran fiina bil. Ojojoj vad den blev ren. Speciellt efter regnet. =S Och nu ska jag göra min förtjänt av ett antal VÄNNER avsnitt. Förestem börjar det hända lite på jobbfronten! LIte kuligt så där! =) Ha det bra där ute på era rosa moln! /Anna

Kommentarer
Postat av: madde

er bloog är bara bäst!! fortsätt sa här. rolig lösning. saknar er!

2006-10-02 @ 22:05:35
Postat av: Mannen med silvernäsan

Nej se där, min kära slipmaskin! Nå Anna, då får jag väl svara med att om du läser det här så ska du veta att det var bra det. Då kanske jag lika gärna kan strunta i min snillrika plan på att en mörk natt bryta mig in i ditt hus för stjäla tillbaka den. Den mörka natten började dessutom komma ganska nära nu för.. Ja, nämnde jag att det var en ganska snillrik plan? Den 19:e oktober, dagen på allas läppar, var det tänkt att ske. Jag behöver väl knappast berätta för dig vad som händer då, men för dina andra och lite mindre kulturella läsare kan det kanske vara behövligt. Den 19:e oktober börjar inget mindre än den nya säsongen av Anders och Måns på Svt2! Ett program som Anna inte skulle missa ens för chansen att äga en toalett helt i guld. Utan tvekan skulle hon, precis som alla andra trevliga människor vid sunda vätskor, denna torsdagkväll sitta som klistrad framför katodstråleröret. Jag hade därmed det perfekta tillfället. Även om hon skulle höra mig krossa fönstret hade hon knappast gått därifrån för en sådan petitess. Inte när det är Anders och Måns på tv. Gatorna skulle ha legat tomma och även om någon mot all förmodan hade tagit sig tiden att larma polisen hade det inte hjälpt. Även poliser måste prioritera ibland och ja, när det är Anders och Måns på tv, vem vill väl då lämna huset? Eventuella vakthundar är egentligen det enda problemet. Jag tror i varje fall att det hade fungerat, men då gissar jag ju bara.

Förövrigt!
Ninjapartiet gick det ju inte så bra för heller nej. Vi nådde ju inte riktigt över 4%-spärren tyvärr, men vi kan ju ändå vara ganska nöjda över valresultatet. Fredrik Reinfeldt är ju vääldigt stilig. Och det där med obetald Tv-licens, är det verkligen någon som bryr sig om det?

2006-10-14 @ 19:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback