Jippi!

Äntligen har jag klarat av det där körkortet. Har dock inte fått det än men jag hoppas att det känns underbart att ha det i handen. Har just nu bara en liten papperslapp. Men det funkar ju lika bra! Ska kanske fira detta på fredag. Skulle vara skönt att gå ut en svägn. Har inte varit ute i svängen på ett litet tag. Sugen nu. Behöver lite förfriskning! =) Haha!

Ska hälsa på farmor på fredag. Länge sedan jag träffade henne. Ska köra dit. Underbart att kunna lyssa på hög musik och gasa lite. =) Bara en egen bil som fattas. Men får nöja mig med den gröna volvon fram tills dess. Fast nu när jag tänker på det skulle vi köpa en ny bil när jag tagit körkort. Det har jag ju nu gjort, ska nog ta den diskussionen med far min.

Elin ska ju till gbg i helgen och visa sig i JS kläder och skyhöga klackar. Skitans om jag missar det. Ska ju till Älmhult i stället. Låter inte så attraktivt direkt, jag vet. Men det blir nog den sista tävlingen i år. Eller KM kanske blir nån gång. Har ju den titeln att försvara från förra året. Eller har det redan varit KM i år? Har ingen koll på det.

I dag gick jag ur Ams. Känns underbart. Slippa alla dessa möten och skit. Jag tror jag klarar mig på egen hand. Kan komma tillbaka om de börjar ge ut några jobb.

Funderar tom på att läsa en bok. De som känner mig vet att då har jag inte mycket att göra. Vi fick en bok i sexan som alla skulle läsa. Funderar på att läsa om den. Eldens hemlighet av Henning Mankell. Kommer ihåg att det var ledsam och sorglig. Kanska skulle vara med på lite träningar i höst/vinter nu också. Då blir alla lite förvånade när Anna dyker upp på träningarna. Efter en något inaktiv höst kanske det kan bli lite tränande iaf. Långpassen är inte det roligaste men några såna måste man klara av varje vinter.

Musik. Ja, min nedladdningsvän Elin funkar det inte att ladda ner för, så jag har ingen ny musik. Men jag har lyssnat igenom den musik jag har. Eller iaf delar av den och hittat några bra låtar.

Barry White - You´r the first, the last, My everything
Morrisey - First of the gang to die
NOFX  - Benny got blowed up

Ani DiFranco - You had time
och till sist, Elins låt som hon hatar nästan:
Sir Mix-A-Lot - Baby got back

Mm, sen om någon hittar mitt Pandora armband hemma hos sig blir jag väldigt glad. Det är nämligen på vift! Ha det bra tills nästa gång. Slutligen vill jag bara säga att den som kan hålla ett öga tort när man tittar på Pearl Harbor kan skirva en kommentar!

Puss från Anna

Kommentarer
Postat av: elin

hahaha, lycka till att va med på träningarna, sådär säger vi ofta, men lever aldrig upp till det.
och jag gråter inte till pearl harbor, men jag är ganska känslokall så det är förståeligt.

2006-10-25 @ 22:04:10
Postat av: Emelie

haha, då får jag egentligen inte sktriva nu då, jag gråter floder när jag kollar på den! träningen kommer du klara galant! haha, puss å kram

2006-10-26 @ 21:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback