Jaha..

Hej!
Nu har jag tittat på alla 10 säsonger av serien Vänner. Några jag missat från Tv men nu har jag sett alla. Ojojoj, vad nöjd jag är med den boxen! =) Så, vad ska jag göra nu med mitt liv på dagarna? Ska nog försöka ta tag i mitt liv lite på riktigt nu. Hoppas verkligen allt löser sig. får väll söka lite jobb eller gå till arbetsförmedligen. Det skulle jag kanske skita i. 40 kronor om dagen låter inte så kul för en praktikplats. Inte jättelockande iaf.
Hmm, jag var i Stockholm i helgen. Det var trevligt. Synd bara att vi inte stannade på Stureplan lite längre. Annars hade vi kunnat se många fotbollskillar. Men jag fick iaf se en liten kändis! =) Haha. Men vi hade det iaf lite trevligt på Cafét. Bussresan hem var väldigt låång. Fast att lyssna på många olika personers Mp3-spelare gjorde att vi hade det lite roligare iaf. Fast det var ganska trist. När vi kom till Ulricehamn började ju den vanliga vardagen igen. Detta gjorde att jag inte längre var personlig assistent till Emelie! Men det var roligt så länge det varade! =) Haha! Jag fick två extrabarn över helgen föresten också. Emelie var en av de två. Lisa var den andra. De behöver nästan två "mammor" när man tänker efter. Ganska besvärliga små barn de är! Haha! =P
Nej, annars har det inte hänt så mycket. resan upp till Sthlm gjorde att jag inte kunde gå Mösamarchen. Skitans! Fick reda på att nästa år är det nog precis samma helg igen. Men då ska jag nog säga till på skarpen!  I kväll ska jag jobba tre och en halv timma. Lite lagom arbetsdag! Haha!
Nu pratar jag med min Elin i telefonen. Så nu ska jag bara koncentrera mig på henne! Puss på er alla!

Ps: Lyssna på Gnarls Berkley - Crazy

Kommentarer
Postat av: oddan

Kan intyga att Anna var som en liten mamma i sthlm förutom när vi var ute på äventyr då. Kommer dock inte riktigt ihåg vad det var för kändis....

OCH BÖRJA LYSSNA PÅ BRA MUSIK FFS! (ingen jäkla Gnarls Berkley)

2006-10-11 @ 16:53:24
Postat av: 1337

meeeeeeen alltså, gnarls bögly är rätt gäj, och kasst. kom ner till karlslätt och umgås lite istället för att skriva blogg och kolla på vänner.

2006-10-12 @ 13:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback