Helgen som varit

Fredagen var jag hon mina vänner i slummen. Alltid lika trevligt! Blev lite arg när Solrosen ringde och sa att Emelie behövde jobba på natten men sånt är livet. Jag och Ekan ägde i baren iaf. =) Kvällen avslutades med en proemnad hem. Vissa tyckte att det var kallt. Andra inte. Vi kommer ej få reda på varför! Haha! Fick reda på sen att det hade varit nollgradigt men jag frös ingenting! När jag kom till dörren vid halv tre så fick jag Tidningarna i handen. Drygt jobb måste jag säga. Han körde inte miljövänligt. Det kan ja skriva under på.

Lördagen var lugn. Skulle åkt till Älmhult, IKEAs huvudstad, men vi fick inte ihop något lag. Ganska glad för det för det snöade i natt och var väldigt kallt. Vi var nattaxi jag och Emelie i snöstormen. Synd bara att vi hade sommardäck. Gick inte att köra allt för fort då. Tittade på två filmer under kvällen också. Hmm, en hetter Roadtrip. Den var komisk. Några välkännda ansikten var med iaf. =) Den andra hetter något med lucky. Den var ganska bra fast lite så där pinsam och man skämdes för karraktärerna. Men ok var den. Hannibal skulle vi också tittat på men då hade vi inte vågat åka och hämta föräldrarna sen. Uschamej, får ta den en annan gång. Annars gör man som Hoof gjorde, tittade på fyra skräckfilmer i rad på bio. Det skulle inte jag palla. En på en dag räcker gott och väl. Skulle väldigt gärna kollat på Elin i gbg men detta gick inte att få ihop. Attsingen! Hoppas att nån har filmat så jag kan se det i efterhand iaf. Men Elin är ju bäst och även om klackarna är ivägen ibland överlever hon det mesta! Synd att hon inte kunnat vara med i fredags. Får ta igen det om 23 dagar eller hur Elin? =)

I dag har jag ansvar för maten. Köttgryta och ris. Får se resultatet med hoppas att det blir kanon. Men tveksamt om det slår gårdagens Tacos. Det är för gott. Nej, nu ska jag nog börja med maten så alla blir nöjda och glada. Ha det bra tills nästa gång!

PUSS från Anna

Kommentarer
Postat av: elin

lätt att jag ska ta igen det om 23 dagar. jag funderar på att börja redan nu.;)

2006-10-29 @ 19:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback