Vinterfrost

Jag saknar Madde! Det var det helt klart bästa man kan börja ett blogginlägg med!

I går var jag nere på stan klockan halv nio och införskaffade mig ett par längdskidor. Ojojoj vad det ska gå bra för mig i vinter. =) Min förra lärare var där och frågade om jag skulle sattsa på skidor seriöst. Jag svarade lugnt att det ska jag verklgien inte. Han föreslog Tjejvasan men det skrattade jag bort ganska fort. Måste vara på humör för att kunna åka skidor. OM jag nu inte är på humör just den dagen är det ganska kört. Så lika bra att strunta i det. Haha! Skönare att ligga i soffan och kolla när de sliter och svettas på tv i stället!

I går krattade jag löv. Det var ganska kul till en början men sen hittade vi bara fler och fler löv. Tog en väldans tid men sen när det var gjort fick jag färsk och jätte fin ved av farmor så nu kan jag elda i min öppna spis i mitt rum. Åhh, det ska bli underbart. Säg bara till om ni vill göra mig sällskap! =)

Sen jobbade jag i går också. Eller gick bredvid. Gick bra. Tre personal på ett barn. Kan det bli bättre?

I dag hade jag tänkt att städa lite. Men är trött nu. Har burit in en massa Pellets i källaren. En pall är avklarad. Bara två kvar. Men får nog lite hjälp av far min med resten. Räknade ut att jag hittills har burit på 832 kilo Pellets. Bara 1664 kilo kvar. Phu.

I kväll blir det precis som Elin sa. Idolkväll. =) Förväntar mig ett lika bra nummer av både Erik och Marcus i kväll. Ska bli intressant. Hoppas Felicia åker ut i dag föresten.

Nu ska jag nog städa lite. Eller läsa Se och Hör. Får se var det blir!

Låten: Lars Winnerbäck - Kom ihåg mig då

Ha det bra!  /Anna


Kommentarer
Postat av: Madde

jag känner mig hedrad. Snart gör jag dig sällskap framför brasan

2006-11-10 @ 14:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback