the soundtrack of my life.

Får ofta rätt mycket kommentarer om min något varierande musiksmak. Kritik från Anna, ros från Gotting.
Så jag tänkte klargöra, en gång för alla, vad det är som egentligen snurrar runt i datorn, stereon, mp3'n och framförallt vad som sjungs i mitt huvud. Så here I go, utan inbördes ordning, läs, njut och förundras.


Goo goo dolls
the Clash
the Ramones
the Streets
the Ataris
Sandi Thom
Sophie Zelmani
Mandy Smith
Jason Mraz
Paolo Nuntini
James Morrison
Guns n' Roses
Queen
Beatles
REM
John Lennon
Finch
Sufjan Stevens
Stereophonics
Radiohead
Dashboard Confessional
Green day
Blink 182
Damien Rice
Incubus
Oasis
Jewel
the Verve
Coldplay
Lars WInnerbäck
Rufus Wainwright
Martha Wainwright
Jeff Buckley
Ed Harcourt
Tracy Chapman
Angels and Airwaves
Taking back sunday
U2
Jens Lekman
Kaiser Chiefs
Smashing Pumpkins
Our lady peace
Jimmy Hendrix
Me first and the gimme gimmes
Five for Fighting
Thåström
the White stripes
MIssy Higgins
Ryan Adams
Cranberries
Bare naked ladies
Eva Cassidy
Pat Benetar
PJ Harvey
Aerosmith
Placebo
the Killers
the Hives
Lenny Kravitz
Jimmy eat world
Bright eyes
José Gonzales
Björn Rosenström
Nerf Herder
Nada Surf
Jem
Jet
Stoney Laroue
Moby
CAt5
Plain White T's
Povel Ramel
Matisyahu
Less than Jake
Modest Mouse
Ray Charles
Miles Davis
Of montreal
Powderfinger
Smash Mouth
the Who
Foo Fighters
Simple Plan
Life house
Alanis Morrisette
Bob Dylan
Simon and Garfunkel
Vetical Horizon
Keane
the Thrills
Velvet Underground
the Verve Pipe
Marvin Gaye
Aretha Franklin
Manic Street Preachers
Scissor sisters
Janis Joplin
Oleander
Red hot chili peppers
Tegan and Sara
Death cab for cutie
Gavin Degraw
Norah Jones
Natalie Merchant
Imogen Heap
Phanton Planet
Arctic Monkeys
KT Tunstall
Ted Gärdestad
Semisonic
Darth Vato
Jack Johnson
James Brown
Sixpence none the richer
Blue October
Dropkick Murphy's
Sublime
Travis
Jack's Mannequin
Yellowcard
Belle and Sebastian


Hm. har jag glömt nån? Det har jag säkert, men då återkommer jag.
Jag ber om ursäkt för att ha orsakat så mycket förvirring, inte för att någon kommer orka läsa igenom det som står ovan, men här har ni mig, eller ja en stor del av mig. Det som gör att jag är jag. Och nej, jag är inte estet, jag är samhäll samhällare.
På återseende. //Elin






Kommentarer
Postat av: Bull

Marit bergman

2006-11-21 @ 17:58:01
Postat av: din egna thilander

men, elin du lyssnar också å damien rice, bra där ;) o goo goo dolls =)

2006-11-23 @ 19:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback