Randigt hår som en ZEBRA!

Mm, nu har jag varit hos frisören i dag. Det var trevligt den första halvtimman. Sen blir de storlarna obekväma och INGEN ser bra ut i en frisörstol. Så jag tänkte att det spelar ingen roll hur jag ser ut när jag går dit. Därför struntade jag i allt, dock lite för glansiga ögon efter gårdagskvällen. Men sånt får gå ändå. Resterande tiden var en pina. Hon färgade ALLT mitt hår. Detta tog ett bra tag eftersom jag hade två olika färger, blont och mörkbrunt. Men efter den tiden var det dax för en liten stund i värmesaken. Sen fick jag gå till massagestolen. Ligger ner, bli masserad i håret och få massage! Finns det något bättre?! Ville knappt resa mig när hon sa att det var klart. Då fick jag chocken. Kollade mig själv i spegeln. Var svart-vit i huvudet. En massa ränder. Visst, det var bättre innan hon tvättade ur smörjan, då var det vitt och blått. Men blev nästan lite förskräckt. Efter hand när hon blåste det blev det dock bättre. Frisyren var ok men färgen. Hoppas att jag vänjer mig. Skämdes dock att ta på mig mössan direkt när jag gick utanför dörren. Hon stylade mig jätte mycket. Men det var kallt och hoppades att hon förstod. Blev inte ens varm när jag gick hem. DÅ är det kallt! Men det är vinter nu. Men bilen har sommardäck än så länge. Så den får jag inte använda. Skulle dock vara lite kuligt! =) Haha!

Elins klädsel i dag har hon redan diskuterat. Likaså gårdagskvällen. Finns inte mycket mer att säga. Ska ha en eventuell myspysmiddag på fredag. God mat, goda vänner och Idol. Det kan inte bli så mycket bättre tycker jag. Lördagen kanske jag ska till Emelie och sen lite fest. Får se. Kanske ska vara TAXI. Måste ju ställa upp och ta igen för alla andra kvällar jag fått åka med. Bara några gånger kvar.

Dagen D närmar sig med stormsteg. Bara 20 dagar kvar! Sen smäller det! =)

Nej, nu ska jag nog sova. Inget mer kul att berätta. Tror jag iaf. Kan hålla med Elin om att det är skönt att det börjar bli jul. Därför bli det en jul låt som jag föreslår. Min egna pepparkakslåt. Lyssnas ALLTID på när det vankas pepparkakor. Det dröjer dock men jag kan drömma mig bort! =)

När juldagsmorgon glimmar (Vet dock inte vem som är bäst på att sjunga den)


God natt önskas av Anna =)


Kommentarer
Postat av: EkmeisterN

zeeeeebraN, ingen zoom zoom lugg hoppas jag.

2006-11-03 @ 15:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback