Myspysväder =)

När jag läste igenom alla inlägg jag och min kära vän Elin har skrivit kom jag på en sak som jag fortfarande inte kommit på ett bra svar på. Elin ställde frågan hur man bäst öppnar ett bloggmeddelande. Jag vill gärna att DU som läser detta ska komma med förslag. Annars räknas det som att du bara tjuvläser våran väldigt speciella blogg. Annars har det inte hänt mycket. Eller jo, det har regnat. Mycket. Men det kan jag inte göra något åt. Åkte lite bil så det blev roligare då! =) Men glöm inte vad just DU ska göra. KOMMENTERA!

Här kommer fem ord som beskriver mig just nu:

Jobba, mysa, handla, umgås och köra bil!

Det var allt för mig. //Anna


Kommentarer
Postat av: Elin

Anna, ge upp på direkten. Våra läsare kommenter aldrig nåt ändå. Jädra skit.

2006-11-08 @ 22:04:39
Postat av: Madde

Är "jag saknar dig" en bra kommentear anna? puss Madde

2006-11-09 @ 15:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback