Med risk för flumm, read and weep.

Har gjort illa mig. Igen. Varför tycks jag alltid skada mig i munnen? Är det inte läppen, så biter jag mig i kinden, eller som idag, gör sönder mina tänder.
En viss person kittlade mig så mycket att jag ramlade av stolen. Försökte då sätta mig upp,  men då slog jag såklart i tanden i ett stolsben, och en flis från baksidan av min framtand flög ur. Aj.

Dagen började bra, men slutade sämre.
Tokplugget från igår höll i sig även idag. En stund iallafall.
SH redovisning- check
HI redovisning- check
Spanskaprov (MOAHAHAH)- check
Engelskaprov- tokmycket kvar

Nej, nu blir det té och lite smörgås. Eller carbonara. Nope, tea it is..

Dagens låt: Monty Python- Always look on the bright side of love

//Elin (almost toothless)

Kommentarer
Postat av: Madde

hold on. lider med dig av allt plugg. vet hur det var....

2006-11-27 @ 23:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback