Helgen

Fredagen var väldigt trevlig. Jag och Emelie lagade en massa gott och det blev väldigt uppskattat. Vi är ju helt klart som gjorda för att vara i kök. Ganska imponerad av våran insatts. Slutresultatet blev till förrätt en Bomb som Emelie hade gjort hemma. Fast maten blev färdigt lite för tidigt så vi åt middagen först. Det var då Flygande jacob(kyckling, champinjoner och bacon typ och sås). Sen åt vi förrätten till Idol. Jäkla skit att Danny åkte ut. Tycker inte alls det var kul. Sen blev det Blåbärspaj med äldevisp till. Sen kunde vi vara mätta och belåtna tycker jag. Mycket gott alltihop! =) Sen körde jag ut mina gäster. Trist men jag var tvungen att sussa lite innan jag skulle börja jobba tidigt dagen därpå.

Lördagen började för min del vid klockan sju. Uschamej vad trist det var. Men fick skjuts upp till jobbet. Då började dagen lite bättre iaf. Alla barnen var snälla och jag fick gå hem vid halv fyra. När jag kom hem däckade jag i soffan typ. Sov till och från hela kvällen. Nio gav jag upp och somnade. Ganska tråkig dag. Skulle hellre vilja ha orkat med ut till Pluto. Men jag kan inte ha jätte kul jämt. Behövde sömnen också. Lite halv sjuk.

Söndagen var inte så kul heller. Inte än iaf. Eller lite var kul. "Bubbels - I'll be there fore you" spelades på repeat hela förmiddagen. Mindre kul. Sen blev det Pippi. Sen sa jag ifrån och ville ut. Cykla var underbart i dag. Solen sken och alla var duktiga. När mitt barn gick hem tio i fem sprang jag in till tv'n. Och JA. Elfsborg vann SM-GULD! Men sen tänkte jag bara på hur kallt det kommer bli att cykla hem om en halv timma. Uschamej! Och nu sitter jag här. Väntar bara på att få veta hur Elins helg har varit.

Ha det bra tills nästa gång. Eller jo, jag har en låt. "Panic! At the disco - But it's better if you do". Ganska go låt. PUSS!


Kommentarer
Postat av: Emelie

hehe, anna du har så rät så. vi äger i köket. japp tråkigt att du inte kunde hänga med, men dy får ladda batterierna tills nästa gång! ha det fin fint. ¨puss

p.S. låten är riktigt bra;).

2006-11-05 @ 23:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback