En massa eld

Okej, i går var det en trevlig kväll. Andra gången brasan var tänd i mitt rum för denna säsongen. Mycket trevligare denna gång än första. Nu hade jag ju lite sällskap. Får tacka Emelie för det. Vi lekte lite pyromaner. Det var ganska tevligt. Men lite väl varmt blev det men inga större men fick vi! =)

Vi läste i min favoritbok: Ursäkta, vilken raggningsreplik funkar bäst på dig? Ojojoj vad kul det kan vara. Måste nog kunna den utantill för att nån ska märka mig. Jag och min vän kom på några favoriter. Rekommenderar verkligen denna bok. Riktigt trevlig och underhållande för alla åldrar! =)

Sen drack vi glögg. Det var riktigt gott. Se och hör läste vi också. Eller Emelie läste och jag tittade på henne. Haha! Blev ganska sent men en väldigt trevlig kväll! Bara nån som fattades för att allt skulle bli helt perfekt!

I söndags läste jag ut en hel bok på en dag. Första gången i mitt liv detta har hänt. Ganska stolt över mig själv för detta. Boken heter Klockan 10:31 på morgonen i Khao Lak. Det var en väldigt gripande bok som jag inte kunde lägga ifrån mig. Väldigt skrämmande, finns nästan inga ord. Den rekommenderar jag faktiskt också. Oj vad jag börjar rekommendera saker.

Aja, nu ska jag förvandla mitt nattduktbord. Ha det bra! //Anna

Kommentarer
Postat av: Madde

jag tycker att ni har blivit riktigt flitiga pa att blogga. fortsätt sa. trevlig läsning

2006-11-14 @ 17:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback