Bästa dagen på länge..

Helt underbar dag har det varit, iallafall efter klockan 08.40 då jag hade skrivit klart mitt naturkunskapsprov. Det gick inte bra alls. Var egentligen klar kvart över åtta, då jag räknade ihop det jag tror att jag skrev rätt på. hm, 9 poäng. G är 15, så jag beslöt mig för att chansa på lite fler frågor.. haha, egentligen borde jag inte vara glad över det, men det gick så dåligt att jag inte kan mer än skratta åt det,det var verkligen ingenting som hade fastnat i hjärnan. Men, tänkte jag, varför deppa när man kan ha kul? 

Tänkte jag och började leva loppan..

Geografin var helt okej, jobbade lite med vår mini-fördjupning så det var inte mycket mer än det.

Sen spårade det ur..

Åt med gamla gänget, härligt, tillslut var det bara jag, Sara och Ellen kvar. Flöjande scen måste egentligen ses i verklighet för att man ska förstå, men det var så fruktansvärt roligt när det hände:

Sara: Ska vi gå?
Ellen: Ja okej. Och tar tallriken och går för att ställa bort den.
Sara (till mig): haha, hur lång tid tror du det tar för Ellen innan hon märker att hon inte hade nån tallrik utan håller i min?...
Ellen får nu en väldigt väldigt förvirrad min varpå jag och Sara verkligen inte kan sluta skratta, och Ellen inser inte själv vad som händer:
"Men hallå! Det här är ju inte min tallrik, jag åt ju inte!!

Sedan var det bara dags att vänta på samhällskunskapen, vi förärade våra kära skolkamrater med en hel del Povel Ramel låtar: Kokosnöten, Tvålen och Fritiof Andersson.
Samhällen var lugn, NSarna skrev uppsats så det var bara vi där, det var mysigt.
Vi fick tillbaka våra historie hemtentor med.. mm, det gjorde bara dagen bättre.

Dessutom drack jag och Sofia té det sista innan jag gick hem, och nu snöar det. Jättemycket snöar det. Oj så mysigt. Den här dagen är nästan för bra för att vara sann.

Dagens låt: Utan tvekan, Var är tvålen?- Povel Ramel

Förresten, är det någon söt liten själ som har ett bra svar på VARFÖR Pippi Långstrump åkte till Alingsås med luftballongen?

Next up: Té, Träning. ??.

//Elin


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Och sedan gick du hem med MIG. Tack bra hej =)

2006-11-16 @ 14:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback