Vill ha lite mer julstämmning!

Ja, okej. Visst nu är det kallt. Men vart är snön. Har lust att kasta en snöboll i skrevet på nån. Det måste finnas snö för det! Daa.

I helgen var det ju lite folk i Gbg. Men skulle behöva handla lite mer. När jag väl skulle slå in mina klappar fattades det ändå lite saker. Ganska tråkigt. Men jag har ju i morgon på mig att strosa på förmiddagen. Slipper till och med att gå ner och upp till stan! =) Hoppas jag hittar allt jag söker! Annars får ni ursäkta.

Ska ta igen tre avsnitt av julkalendern i dag. Hann inte med att titta i helgen. Hoppas den är lika bra som vanligt. Sen hände det en väldigt kulig sak som jag måste dela med mig med er alla kära läsare. Vi gick och talade om allt möjligt. Elin och jag menar jag självklart! =) Helt plötsligt skriker Elin så högt man kan tror jag. Nästan tiniutus på den. Jag hoppar till nästan ut i vägen och frågar vad det var som var fel. Elin sa att det var nåt dött djur där. Jag vänder mig om. Där ligger det en liten skumbit. Det var en sak som jag Inte visste om Elin. Värd att skriva upp. Elin tycker inte om döda djur som har hårig päls.

Ska titta på Cityakuten nu det sista och sen gratta fader på hans födelsedag! =) Ha det bra!

//Anna

Kommentarer
Postat av: hoof

din masokist... tänk på alla killar som du kunde gjort sterial om du fått kasta alla de snöbollar som du vill... jag är nästan glad att det inte kom någon snö när man har fått reda på att du har en liten snö fetish... ;p

2006-12-26 @ 11:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback