The town where I grew up has a zip code of E-I-E-I-O.

Härligt, engelska talet är avklarat. En grej mindre, bara ett få antal saker kvar tills avslutningen:
-orienteringsprov
-samhällspresentation
-samhällsdebatt
-historia
-sagainlämning
-svenska prov
-spanska prov

Snart ska jag och min partner in crime ut och gå. För första gången på flera dagar regnar det inte.

Angående klimatförändringarna..
Vet ni varför så många pepparkakshus ramlar ihop över natten?
Jo, för klimatförändringen gör att luftfuktigheten stiger, och det tål inte pepparkakshusen. Dock kan man rädda sina kära hus genom att "torka" dem i ugnen innan man bygger ihop alla delar.

Oh, yes.
Sa jag att jag älskar Oleander. Pure fucking love.

Dagens låt: Oleander- I walk alone

I put away, I put away my pride
Oh I leave it up to you
Yeah I leave it in your hands
Respect your wishes and your demands
But if it was up to me
Honey we'd already be back at home



//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback