Snälla, jag ber, ge mig bara lite mer att göra.

Det är strejk i formuleringsmaskineriet.

Jag vill plugga, eller jag måste plugga. Men det går inte. Det står still totalt.

Min garderob är klar nu. Äntligen. Det blev en walk-in garderob i miniformat. Fast den svalde extremt mycket saker märkte jag, galjarna tog slut, och den vanliga byrån gick att stänga.
Finally.

Snart kommer Anna, vi ska ut och gå. Igen. Vi är i stort behov av ett deeptalk.
Vi har bestämt oss för hur våra framtida hus kommer se ut. Alltså, våra hus som vi kommer ha på olika håll. Vi ska inte bo ihop. Jag lovar, vi sitter inte ihop, det går att sära på oss.

Jag har förresten hittat den perfekta höglåten. Ni vet, sådär man ser i filmer där dem är höga, och det spelas en mambojambo, flowerpower hippielåt. Den låten har jag hittat. Air- All I need. Den ger mig obegränsad Trainspottingkänsla.
Let's get high together and listen to it all night long

Igår var det mys. Gottis tog den hederliga volvon in till stan, och det bjöds såsmåningom på både tobleroneglass, digestive bars och Casanova. Bara för att dem är så lika.


Dagens låt:  Heather Nova- River of Life

I wanted to feel like a bird
On the wings of time
But it was not our time

I wanted to lie for a while
In the fields and dream
But it was not to be, oh yeah, cause

'Cause sometimes you got to let love go
Even though it's hurting, even though
And sometimes you got to let love slide
Oh, with the river
The river of life


//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback