Regn

Ja, så. Det är bra nu. Det behöver inte regna mera nu. Har blivit lite trött på allt detta blöta och tråkiga som kommer från himmlen. Det har regnat hela dagen i dag. Sen så blåser jag ju bort om jag går utanför dörren. Fast det måste jag göra om två timmar. Ska styrketräna. Första träningen på två veckor. Undra hur det går. Hoppas jag blir lite piggare för just nu sover jag bort mitt liv när jag inte jobbar. Helgen var tuff. Hade velat vara ute lite i helgen bland lite annat folk men det gick inte så bra. I veckan ska jag jobba och träffa Emelie och Maria hoppas jag! =) Ska bli grymt kul och ge Maria en grattiskram och höra hur Emelie har haft det nere hos Madeleine. Läääääääääängtar tills den 22 bara så att du vet det om du läser detta! Sen i helgen blir det Gbg. Hoppas att ingen annan tänker julhandla då. Nej, varför skulle nån julhandla helgen innan julafton. Kommer nog vara nån kotte mer än min familj men bara att vässa armbågarna! =) Min dator är lite konstig. Väntar fortfarande på hjälp. =) Ja, har det hänt nåt mer kul. Nej, skulle inte tro det. Får räcka för i dag. Nu ska jag slå in några julklappar. Eller de två som jag har köpt. Bara ganska så många kvar!

Ha det bra! //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback