Oj

Ja, det var ett tag sedan jag skrev. Har ingen aning om vad jag gjort men ibland gör man en massa saker som inte man behöver göra eller som är tråkiga men som tar tid. Det är inte kul alls. Och det är inte kul att berätta om heller. Har det hänt nåt kul? Hmm, jo. Idol-finalen i fredags. Elin och jag hade sååååå kul. Även om vi hade lite sömnsvackor emellanåt men roligt hade vi iaf! Och det hade inte spelat nån roll vem som hade vunnit. Men Markus sjöng faktiskt vinnarlåten lite bättre. Fast låten var inte bra. Kunde varit en lite svängigare låt. Sen har jag jobbat och blivit förkyld. Skitans. Ska försöka bli frisk i veckan och välkommna Emelie när hon kommer hem med en kram! Hon är hos Madde. Är avundsjuk. Saknar dig såå! =) Men det är bara 19 dagar kvar! Aja, bloggar mer nån annan dag när jag har nåt kul att berätta. //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback