Lite mera regn

Ja, det har inte slutat att regna sen förra gången jag skrev. Fast det kan leda till trevliga saker ändå! =) Har jobbat lite i veckan. Sen har jag sovit och kollat på julkalendern. Ja, sen har jag inte gjort så mycket mer. Jo, gått promenader också. Elin är en väldigt trevlig vän och ett magnifikt bra sällskap när man ska kolla på hus. Sen skulle jag gå promenad i dag men tack vare en målare ställdes det in. Men att sitta i soffan och prata med Patrik var inte helt fel det heller. Avskedet ännu trevligare! =)

Ja, sen har jag fått lite jullåtar också. Bidrog till lite mer julstämmning iaf. Men det ryktas om ett snöoväder nästa vecka. Hoppas det blir snö så jag kan åka på mina kära längdskidor! Håller tummarna!

Hmm, nåt mer att säga. Nej, eller jo. Har klarat mig än i år med att inte fuska med min chokladkalender. Varför fuska när det finns fullt med annat godis att smaska på så här i juletider.

Nej, nu ska jag inte skriva mer. Ha det bra! /Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback