Julen nalkas

Gick en helt underbar promenad med Elin i går. Delvis i regn men det spelade ingen roll. Vi bara gick omkring, pratade en massa och kollade på hus. Vi är väldigt kritiska till en del hus i Ulricehman men vissa är helt underbara. Bara att folk har ställt upp adventljusstaken gör att man förstår att det nalkas juletid. Sen att jag bakat pepparkakor i lördags och lussebullar i dag gör inte saken sämre. Bara julklappsinköpen som fattas känns det som. Sen är det inte långt kvar. Min egna chokladkalender är ett bra sätt att räkna ner tills den 24 december. Har fått äta 4 chokladbitar än så länge. Men i går fick jag ju en gigantisk chokladkartong av Elins föräldrar. Så jag har choklad så dett det räcker ett bra tag. Ändå var jag tvungen att inhandla lite Naturgodis när jag gick in på ICA. Varförr står de precis när man går in?! De är ganska smarta som låter små oskyldiga flickor som jag handla upp en massa pengar på de godsakerna. Aja, åter till Lussebaket! Måste bara säga att årets julkalender är väldigt mysig! =)

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback