Jaha, nu var julen över.

Julen 2006. Kanon skulle jag vilja säga helt klart! =D Fick många julklappar som jag önskat mig,. Rattmuffen av min käre broder var pricken över I:et. Juldagen var med än kanon. Eller jag var kanon. Var ute i buchen med vännerna mina. Underbart att vara tillsamans igen! För snart åker ju alla hit och dit igen. Men jag har ju några vänner kvar här i lilla orten Ulricehamn iaf. Sen kanske det finns nån i Älmestad också. Helgen ser jag fram emot så grymt mycket. Ännu ett år som man ska lägga bakom sig. Lite tungt fast år 2006 är ett år som har hänt mycket. Ska försöka sammanfatta året i några viktiga punkter. Från början till slut.

England med OLGY: Vilken resa! Upplevelser, vänner, ol, läskiga gator. Allt var kanon!
Melodifestival med Günther: Även om vissa inte tycker om min Idol så var detta en väldigt trevlig dag!
18 Maj: Fick efter mycket blod, svett och tårar godkännt i Tyska steg 4!
Balen: Ja, visst det var ju bal. Det var trevligt men inte mer. Trodde det skulle vara mer fint men det var mer röj tycker jag. Aja, värt en kommentar iaf.
Studenten: JIPPI! Äntligen slipper jag skolan ett bra tag iaf! Dagen gick fort men kunde avslutas på ett väldigt mycket bättre sätt!
Elins hemkomst: Jag trodde inte att det skulle kännas så konstigt när hon stod i min dörr. Känndes som hon sått där precis dagen innan. Konstig men helt underbar känsla!
DM-Sprint: Fick mitt första DM-guld. Har varit väldigt nära innan men nu så smällde jag till! Underabrt säger jag bara!
Midsommar: Visste inte att den dagen skulle betyda så mycket som den gör för mig just nu!
O-Ringen: Ja, vad ska jag säga. Med ett tält, skog, vänner och en massa kuligheter kan det inte gå fel!
Winnerbäck i Huskvarna: Jag har sett honom en gång innan på Hultsfred men detta var bättre! Stod och njöt men två av mina vänner. Sämre kan man verkligen ha.
Friidrotts-EM: Ja, många häftiga personer fick jag se. Solen sken och nästan hela familjen var samlad! =D
Maddes farväl: Känndes väldigt tungt att ta farväl av en vän en gång till. Elins avsked var också väldigt tråkigt. Men bara att vänja sig. I Januari måste jag göra det två gånger till! =( 
Körkortet: Den 21 september avklarade jag teorin och 23 oktober fick jag ett kort som jag längtat efter läääänge. Förträfflig lycka!
Blodgivning: Jag tog steget. Att jag inte gjort det tidigare. Ge med hjärtat, bli blodgivare säger jag bara!
Alla återförenade på Högliden: Ja, där var alla som jag bryr mig om verkligen av mina tjejer! Brasan, kort, skvaller och minnen. Ja, det var underbart! =)
Julafton: Julklapparna, släkten, Kalle Anka, julbord, dock ingen tomte men iaf en väldigt trevlig dag på året.
Juldagen: Ja, den får faktisk bli en egen punkt. Kvällen avslutades kanske inte riktigt som jag tänkt mig. Lite tråkigt. Men aja, en person förstår vad jag menar iaf och jag är ledsen för det. Det ska du veta.
Nyår: Ja, jag vill iaf att det ska stå att jag haft jätte kul! =)

Detta blev en liten återblick i Anna Hulanders liv år 2006. Så klart har det hänt lite mer saker men detta var några av de viktigaste händelserna under året. Många glada minnen som jag tar med mig till år 2007. Lite vemodigt men känns kanon! Ha det bra!

//ANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback