And all of a sudden, everything seems to be OK.

Allt löser sig till slut. Nästan allt iallafall.

Julavslutning idag, det börjar kännas nu att jag inte tar studenten.
Men, ibland får man prioritera. Allt hade ju varit annorlunda om jag hade stannat hemma, men man lever ju bara en gång, och när jag väl ligger där på dödsbädden och ska ta mitt sista andetag, då vill jag hellre ångra det jag gjort, än det jag inte gjort.

Det blev en liten fika med S&J idag. mysigt.
Ikväll blir det nog skogen, kanske, måste bara få tag på mor min och begära lite skjuts.

Hann även med att kolla in modevisningsfilmen, och få en liten julklapp! Funderar på att slå in den, och lägga den i julstrumpan, haha, så blir man glad på julaftonsmorgon när man vaknar...men det är bara en tanke..

Måste hitta en lite rolig julklapp med.
Och så har jag en grej kvar till Anna. Det blir jobbigt.

Dessutom har jag betsämt mig för att börja samla på ukelelar
Tänker man efter är det ett fruktansvärt roligt litet instrument, det låter så... "plingplong-igt" och det finns en massa fina färger och mönster..
Dessutom, vilken raggningsreplik, "Hej, jag samlar på ukelelar, vad samlar du på?"

Dagens låt: Speeding cars- Imogen heap

Sleeping pills, no sleeping dogs lie never
Far enough away
Glistening in the cold sweat of guilt
I’ve watched you slowly winding down for years
You can’t keep on like this
Now is as bad of time as any


//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback