2006 i korthet.

Tänkte sammanfatta 2006 nu, känner pressen, eftersom Anna redan gjort det..

januarifebruarmarsaprilmajjuni

-San Fransisco
-Det nya staketet
-Prom, efterfesten
-Track
-Sonic
-Texas Rangers Baseball
-NCHS
-Besök hemifrån
-Dallas
-Houston
-Austin
-San Antonio
-Avskedsfest
-Hemresa
-Överraska alla

juliaugustiseptemberoktobernovemberdecember

-Sol
-Bad
-Midsommar
-Grillfester
-Hundvakt
-Spaghetti med kötbullar, té
-Oringen
-Skolstart
-Ny klass
-Födelsedag
-Jul
-Nyår

Årets:
-händelse?
Oj, förmodligen allt som hände i USA. Eller när jag kom hem.
-resa? San Fransisco
-fest? Någon hos Coffa, eller midsommar för alla var samlade.
-skratt? Näst intill omöjligt att svara på, men när jag skulle spika upp min homecomingmum kan vara en vinnare (finns på film).
-bio? Poseidon med Ema, bäst var när väggen intill knackade, och Ema bankade tillbaka.
-grej? Vår rosa radio som inköptes inför Oringen.
-låt? Hallelujaha- Jeff Buckley, och Disarm- Smashing Pumpkins
-person? hmm.. det finns många. Lauren, Zayra, Anna och Sara borde nämnas. Tillsammans med alla andra.
-tvprogram? Bonde söker fru, "Har du alltid varit singel?? Nej, eller....jo.."
- vuxenpoäng? När jag och Gottis tackade nej till ett gratis Pluto.
-besvikelse? Att jag aldrig vinner på triss.
-ledsna ögonblick? Att lämna Texas. Och att förlora personer som står en nära.
-ångest? Hm. När jag inte visste vad jag hade gjort för att göra min tå röd av blod och uppskuren en morgon när jag vaknade. Och annat.
-panik? Den där kvällen när vi såg på film och jag påmindes om allt.
-glädje? Att min nya klass är bra.
-skrik? När jag såg ett dött lurvigt djur, som visades vara en bit skumgummi.
-politik? Valet. Äntligen maktiskifte!
-aj? När min tumme brändes på Pluto på juldagen.
-aj som inte är mitt eget aj? När plasten smältes i Saras hand. På Pluto den gången med.
-
mys? Lucia i kyrkan, hallelujah.
-
sämsta raggningsreplik? "Du har ett väldigt fint linne..."
-
raggningsreplik? "Du är så het att mina latexunderkläder smälter".

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback