Tomt.

If you leave - Nada Surf

Vet inte riktigt vad det är med mig idag. Har kännt mig nere hela kvällen. Som att nånting är fel, fast jag har inte en aning om vad det är! Fruktansvärt frustrerande.. Känns bara tomt.

Har fortfarande ont i min käke sen jag blev beskjuten med en tennisboll idag.. Dessutom är kinden fortfarande röd och svullen. Det är inte lätt att leva mitt liv.
Roligaste under dagen var när jag skulle prova på Bennis nya inlines.. otroligt bra gick det, kände lite på taggbuskarna som finns utanför dörren också.. det var mysigt det. Däremot, den lilla ungjäkeln som prompt skulle på att vara elak står inte högt i rang hos mig. Först sparkade han på mig två gånger, och sen slog han till mig på armen! Nej usch! Dagens ungdom har ingen respekt för äldre!

Imorgon gäller stora bakdagen! Det ska bli kul. Fast vi har nog beslutat oss för att inte baka bullarna, chokladkakan, chokladbollarna och bondkakorna på samma dag.. vi aksnke delar upp det i omgångar. Skoj kommer det bli iallafall.

//Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

hört att det inte blev något bakande.. var "någon" annan som kom i vägen. kräver förklaring!

2006-08-25 @ 13:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback