Sommaren 2006...

Dagens låt: Kom änglar - Lars Winnerbäck

Nu när skolan har börjat igen, och hösten oficiellt har inletts (iallfall enligt mig), tänkte jag sammanfatta sommaren. Otroligt fort har det gått, och otroligt roligt har vi haft det.

Höjdpunkter genom sommaren...
- Komma hem från USA och träffa alla kompisar efter att jag inte träffat dem på ett år
- Överraska Anna i dörren
- Överraska Sara i matsalen
- Vädret (helt oslagbart egentligen)
- Alla myskvällar
- Festerna
- Boråskvällarna med Anna och Emelie
- Midsommar med Varbergs-gänget
- Lyckan över total frihet bara genom fritidskortet
- Sommar shopping i Göteborg
- EM-festen
- Oringen i Mohed
- När orienterarna kom tillbaka
- Ensam i huset
- Farfars oslagbara kommentarer...(Är det en hon eller han, det e´ nog en han va?)
- Pluto
- Picknik på bryggan
- Jordgubbarna, gifflarna, nektarinerna, och parmaskinksbaguetten. Och en grön festis såklart...
- Grillkvällarna 

Sammanfattningsvis har detta varit en helt oslagbar sommar. Helt klart den bästa någonsin. Tror inte det kommer komma någon bättre. Förra sommaren var fylld av ångest och nervositet över att jag snart skulle åka, denna var bara fylld av glädje över att få träffa alla.
Nu har skolan börjat igen, och med skolan kommer hösten. Det är tur att det finns digitalkameror så man åtminstonde kan försöka fånga sommarens bästa stunder.
Tack för att ni hjälpte till och göra den här sommaren till något makalöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback