Oj, nu är det snart val

Hej! Okej, nu ska jag försöka vara lite seriös men det kommer nog inte gå så bra. Jobbet tär på en så jag får se hur det bli. Iaf i höst ska det ju bli sånt där val. Det är fösta gången jag får rösta och jag har inte en aning om för just nu säger alla samma sak. "Mer pengar till de gammla, unga och allihop vetja!" typ. Det är jobbigt. Därför hade jag och Joel tänkt att starta Ninjapartiet. Detta har vi kommit fram till hittils:

# Värnplikten borde vara frivillig. (säger Joel efter två veckor i Lumpen)

Ja, det är det som vi kommit fram till. Vad ska man göra mera? Det verkar svårt att styra detta Svea rike. Jag funderar på att skippa politiken. Krångligt och så där. Får se. Famtiden för mig är ju ganska oviss men den som lever då får se! Annars har jag inte mycket att säga. Regnet det bara öser ner. Men en ljuspunkt i dag var kladdkakan jag fick av min mamma när jag kom hem från jobbet. Nu kan jag sova gott!

Elin sammanfattade sommaren men jag tror på hoppet lite. Det ska bli nån mer sommardag hoppas jag. En till ljummen kväll då man kan mysa! Och hennes sammanfattning av sommarnen kan jag ta som min sammanfattning också för jag har försökt ta igen de tio månaderna som jag var utan Elin. Jag måste säga att vi lyckats ganska bra!

Dagen låt: Håller helt med Elin! Kom änglar - Lars Winnerbäck

Nu har jag inte något mer att säga! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback