Kan inte allt bara bli bra!

Hej! Nu när jag har läst Elins inlägg kan jag fylla i lite med mina egna funderingar. Nu bara det regnar hela tiden och jag är trött på jobbet. Men snart ska jag ner på Pluto och träffa mina kompisar och äta gott. Emelie, Kajsa, Berra, Sara, Maria. Och min kära bloggvän Elin! Ja Elin, det blir Pluto. Mamma är glad igen! Haha! Okej, Elin är inte bara min bloggvänn. Hon är min vän. Men om vi nu skulle bli väldans ovänner(vilket jag har svårt att tro) hade vi väldiga problem vem som skulle få ta över denna väldigt överskattade blogg. Detta är ännu ett problem men vi löser nog detta.

Funderar på att flytta, bort. Hmm, eller det skulle nog bli för ensamt. Bara komma bort från allt skulle vara underbart. Fast då behöver man pengar och de växer inte på träd för mig.

Jag vill gå hem med dig- Lars Winnerbäck. Det är min låt i dag. Det är ofta min låt fast jag får inte hem med den jag vill. Eller om denne nu inte vill gå hem med mig mig. Det kan ju inte jag veta. Sånt orkar jag inte bry mig om. Inte just nu. Eller varför inte. Det är ganska ensamt i min källare!

Kommentar på Elins predikan: Elin har rätt. Det finns inget mellanting. Inga lagom beskyddande föräldrar. men de är bra att ha när det är tufft. Så en eloge till alla föräldrar!

Till sist ska jag tala om vad dagens uttryck enligt mig är: "Mitt lilla sockervadd"! (Tänkt om nån skulle kalla mig det! Haha!)

//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback