Fantastisk kväll den 15 augusti

Jaha, det blev en dag att minnas, den 15 augusti. Skulle träffas på Pluto och mysa men det blev lite mer än bara mys. Det blev party. Fick reda på två stora saker under kvällen. Emelie tog körkort. Ännu en taxi. Skippar nog mitt körkort för nu kan alla mina polare skjutsa mig var jag än vill. Haha! Och sen ska en av mina kompisar åka som aupair i ett år till Schweiz. Elin har precis kommit hem efter att varit borta i 10 månader och jag har vant mig vid att hon är hemma. Och nu ska en av mina bästa kompisar åka iväg igen! Men Schweiz ligger ju lite närmare än USA så jag ska nog åka och hälsa på Madde när hon vaktar de små tvillingarna! Haha!

Okej, kvällen fortsatte i firandets tecken. Träffade lite gammla klasskompisar och småpratade lite med dem. Sen träffade jag lite annat löst folk också som var mindre trevliga men sånt behöver man inte tala om. Hade ganska intressanta telefonsamtal också. Det var väldigt kul! Känn dig eventuellt träffad! Haha! Kajsa var tyvärr inte med. Jäkla synd för annars hade hela gänget varit samlat! Men kvällen är minnesvärd ändå. Ska hälsa på Kajsa i stället nästa vecka hade jag tänkt. Har mycket att prata med dig om!

Pratar med Elin nu om hennes första skoldag. Jag kunde tyvärr inte vara där och stödja henne. Men hon är ju grym ändå! Ska hjälpa henne igenom dessa två åren så gott jag kan!

Aja, nu ska jag städa mitt rum för det ser ut som ett bombnedslag. Sen blir det jobb i kväll för hela slanten! Ha det bra där ute i verkligheten. Jag fortsätter att flyga på mina rosa moln!

//Anna

Ps. Dagens låt är Björn Rosenstöm - Oh no Elin!

Kommentarer
Postat av: bou

fnezz, najs anna

2006-08-17 @ 21:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback